RU | UA

+38 (067) 355-53-23

+38 (073) 355-53-23

+38 (095) 355-53-23

+38 (044) 355-53-23

IPTV vs. OTT. Зробіть свій вибір!

 

Широке поширення високошвидкісного доступу в інтернет, з одночасним зниженням вартості трафіку, стає все більш звичним явищем в нашій країні. Крім цього, провайдери приділяють чимало уваги модернізації обладнання «останньої милі», що істотно покращує якість технічної підтримки абонентів, і надає нові можливості обслуговування. Кількість інтернет користувачів зростає як за рахунок розвитку дротових і бездротових мереж, так і за рахунок величезного вибору мультимедійних пристроїв, таких як телефони, планшети, ноутбуки, які, в основному, використовуються абонентами як пристрої для доступу до медіаресурсів.

Подібний темп розвитку і поширення мережевих технологій все більше і більше відтісняє на другий план традиційне телебачення. Ситуація на ринку телевізійних послуг така, що провайдери кабельного і супутникового телебачення надають досить обмежений вибір телеканалів і послуг, і, як правило, наданий контент часто дублюється. Інтернет ТБ, в свою чергу, надає глядачеві істотну свободу вибору. Абоненти мають можливість підключити лише ті канали, які їм цікаві (на відміну від кабельного ТБ, оператори якого надають канали пакетами), або вибрати певний контент, і час його перегляду. Однак, гарантувати високу якість сигналу, на даний момент, можуть далеко не всі провайдери. Таким чином, відповідно до тенденцій розвитку ринку надання відео контенту, утворилася тенденція зміщення інтересів аудиторії в сторону онлайн відео. Однак, популярність таких послуг зростає, в основному, серед молодіжної аудиторії, і частково це пояснюється тим, що інтернет-ТБ поки не в змозі забезпечити максимально зручний доступ до контенту в порівнянні з традиційним ТБ. Свою роль відіграє і фактор видовищності: перегляд відео на телеекрані більш привабливий, ніж на моніторі комп'ютера або планшета.

Особливою привабливістю, в процесі перегляду ТБ контенту, як для абонентів, так і для провайдерів, володіє інтерактивність. По суті - це двосторонній зв'язок між глядачем і провайдером, який може бути реалізований за допомогою можливостей інтернет технологій, і, тим самим, забезпечити ідеальні умови для доставки і перегляду медіаконтенту без обмежень. Основна перевага глобальної мережі полягає в тому, що контент доступний з будь-якої точки світу. Історії відомі спроби об'єднати переваги традиційного мовлення та інтерактивних систем доставки. Так з'явилися традиційні кабельне та супутникове ТБ, які надали глядачеві можливість вибирати пакети каналів за інтересами, а з розвитком інтернет технологій, і гонитвою за максимальною аудиторією, глядач познайомився з концепцією великого IPTV.

IPTV

IPTV мережі призначені для передачі відео сигналу використовуючи IP протокол. З огляду на можливість використовувати IPTV для різних сервісів, таких як VoD, індивідуальний пакет каналів, можливість перегляду записаного контенту, то стає очевидно, що на відміну від стандартного підходу організації ТВ мовлення, IPTV мережа повинна бути спроектована з урахуванням можливості обслуговування групового і одноадресного трафіку. (Т.зв мультикаст необхідний для оптимізації трафіку, і зменшення навантаження на мережу. Дана технологія дозволяє одну трансляцію, в тому випадку, якщо кілька людей одночасно переглядають один і той-же контент, транслювати в мережу один потік, замість того щоб кожному абоненту передавати окремий сигнал). Крім цього, IPTV технологія має кілька унікальних технічних особливостей, які слід враховувати провайдерам при запуску нової послуги.

Перш за все, необхідна досить широка смуга пропускання: стандарт цифрового кодування MPEG-2 найчастіше використовується при кодуванні ТВ сигналу, і, для якісної передачі відеоконтенту в цьому форматі, швидкість доступу абонента до мережі повинна бути не менше 4 Мб/с. Якщо мова йде про передачу HDTV, то потрібна швидкість не нижче 14 Мб/с. Однак, це мінімальні вимоги для групового трафіку. Якщо планується запустити послугу VoD, то відповідно повинна бути збільшена і швидкість доступу.

Незважаючи на гарантовано високу якість сигналу, деякі недоліки он-лайн мовлення неминучі. Так, наприклад, затримка сигналу може виникати як через кодування сигналу, так і через переповнення буфера в момент відповіді на запити користувачів (зміна каналу). Мережева затримка виникає в момент виконання запитів, коли запит користувача на зміну каналу конвертується в multicast запит, і пов'язана з подальшою доставкою трафіку користувачеві.

Обслуговування абонентів. Як правило, клієнт має можливість купити IPTV послугу спільно з рядом інших послуг, і абонент зацікавлений в тому, щоб усі послуги та функції працювали незалежно від завантаженості мережі. Тому IPTV трафік повинен бути доставлений гарантовано, і з мінімально можливими затримками. Для цього необхідна реалізація інтелектуальної системи обслуговування абонентів, яка зможе самостійно визначати пріоритети найбільш критичному трафіку, і знижувати/підвищувати бітрейт медіаконтенту в залежності від завантаженості каналу.

Перш за все, варто нагадати, що IPTV це технологія передачі цифрового телебачення по протоколу IP. Для забезпечення нормальної роботи IPTV необхідне створення архітектури з наступними компонентами:

  1. Прийом і обробка сигналу
  2. Захист контенту (CAS або DRM)
  3. Комплекс відеосерверів
  4. Управління послугами, доступними на IPTV приставках - т.зв. middleware
  5. Моніторинг якості потоків і клієнтського обладнання
  6. Абонентські пристрої

Існують, так само, і комплексні рішення: middleware і система захисту контента вбудовані в приставки, і найбільш вдалим прикладом такого рішення можуть вважатися STB приставки серії MAG. Це сучасне, стабільне, і захищене абонентське обладнання, яке відповідає всім сучасним вимогам, і доповнене безкоштовним middleware з відкритим API. Завдяки цьому, запуск послуг інтерактивного ТБ не вимагає додаткових витрат, і може бути здійснений в найкоротші терміни.

IPTV, як інтерактивна технологія, має безліч переваг і переваг. Широкий спектр послуг, який можуть надати оператори платного ТБ, використовуючи IPTV наступний:

  • Потокове мовлення
  • Відкладений перегляд
  • Мережевий персональний відеорекодер
  • Відео за запитом
  • Інтерактивні додатки

В цілому, IPTV це таке ж кабельне телебачення, з тією лише різницею, що архітектура IP мережі дозволяє контролювати базу абонентів, і отримувати від клієнтів зворотний зв'язок. І одночасно з цим, незважаючи на доступність, і простоту запуску IPTV, даний вид ТВ послуг характеризується рядом проблем і обмежень. Необхідні чималі фінансові вкладення для створення інфраструктури і покупку відеосерверов і устаткування, що підтримує мультикаст. Плюс до всього, IPTV не розраховане на масовий ринок, оскільки надання послуги обмежене мережею оператора, і прихильністю до спеціального обладнання (згадана вище приставка STB, або PC/MAC)

Що стосується юридичних питань, Нацрада з питань телебачення і радіомовлення в Україні почаля видавати ліцензії на IPTV відносно недавно. Однак, принципи, якими комітет керується, поки не зовсім зрозумілі провайдерам і операторам, оскільки ліцензії отримали лише місцеві провайдери, в той час як найбільші національні оператори зацікавлені в отриманні цієї ліцензії не менше.

 Компоненти IPTV і вимоги до мережі провайдера

Для того щоб абонент інтернет провайдера міг купити IPTV послугу, провайдеру потрібно подбати про організацію повноцінної IPTV архітектури. Два компонента цієї архітектури знаходяться на стороні користувача. Це т.зв. residential gateaway, тобто пристрій, що діє як мережевий шлюз для доступу до інтернет ресурсів, і STB (Set-top Box), пристрій, що приймає IPTV сигнал, і декодер його для перегляду на екрані ТБ.

Компоненти, які знаходяться на стороні провайдера наступні:

  • Broadband Access node є комплексом обладнання для надання IPTV послуг, включаючи прийом, декодування, і трансляцію в мережу.
  • Aggregation network, або мережа агрегації відповідає за ефективну передачу відеосигналу в мережу. Включає в себе комутатори, маршрутизатори, і широкосмугові мережеві шлюзи.
  • Middleware це комплекс програмного забезпечення як на стороні провайдера, призначеного для контролю над мережею, так і з боку абонента, необхідне для прийому, і декодування сигналу. Крім цього, ПО необхідно для білінгу, і контролю різних аспектів контенту.
  • Digital Right Management. Комплекс ПО необхідний для шифрування даних, що передаються, з метою захисту контенту від піратів.
  • Source media servers. Майданчик, необхідний для зберігання контенту.
  • Encoders system - система необхідна для кодування і стиснення контенту, таким чином, адаптуючи його для трансляції через IP мережу.

Правильно налаштований комплекс обладнання та програмного забезпечення повинен виконувати наступний ряд завдань:

  • Забезпечувати швидкість доступу до ресурсів, що відповідає заявленій якості відеоконтенту
  • Мінімізувати затримку сигналу
  • Мати трубопроводи, і рівномірну щільність мережі. Вузли доступу повинні бути розташовані якомога ближче до користувача, що дозволить істотно збільшити ефективність використання каналів.
  • Надійність мережі в будь-який її точці
  • Якість надання послуг (QoS).

Останній пункт варто розглянути більш докладно. Цей пункт відділений від швидкості доступу, і надійності мережі, незважаючи на те, що ці параметри і є ключовими в наданні послуг IPTV. За якість надання послуг так само відповідає т.зв. інтелект мережі. Оскільки IPTV не надається як окрема послуга, і, відповідно, користувач, паралельно з переглядом ТБ може серфить, завантажувати файли, спілкуватися з друзями, грати в онлайн ігри, тощо. І при цьому кожен абонент чекає гарантованої доставки контента, часто не звертаючи уваги на завантаженість каналу. Завдання QoS, в даному випадку, розставити пріоритети, і розподілити ресурси мережі для оптимальної передачі трафіку. Так, наприклад, в разі одночасного перегляду ТБ, і скачування фалів, система першочерговий пріоритет віддає IPTV пакетам, а закачування буферизирует, і передає користувачеві в моменти зниження завантаженості мережі.

OTT

Інша, можлива модель інтерактивного ТВ заснована на технології ОТТ. Основний принцип цієї технологи полягає в тому, що медіаконтент завжди доступний в режимі реального часу, і не контролюється провайдерами ISP. Особливість Over the Top технології полягає в тому, що клієнт отримує медіаконтент від контент-агрегатора безпосередньо через HTTP протокол. Таким чином, глядач отримує можливість безперервного перегляду, а правовласник - можливість захисту контенту. Постачальник послуг ОТТ отримує можливість ці послуги монетизувати, гарантуючи доступ до певного переліку абонентських пристроїв. Для регулювання доступу до контенту (включаючи його публікацію, і авторизацію перегляду) використовуються система управління, і системі шифрування контенту.

Найуспішніші і популярні інтерактивні можливості ОТТ технології наступні:

  1. Відео за запитом (VoD). Подібну послугу пропонують Youtube, RuTube, IVI, Netflux, і Hulu.
  2. Відкладений перегляд (Time Shift)
  3. Мовне ТВ через Інтернет (Web TV): Yes, Katrina.tv, Planeta.tv
  4. Мовлення на мобільні пристрої (multi screen) SkyGo, BBC iPlayer Yes, Cristal та ін.
  5. Запис для відкладеного перегляду (PVR)

Велика частина операторів використовують або рекламну модель, або надають підписки на пакетні послуги. Як можна зробити висновок з усього вищесказаного, ОТТ може уявити не менший вибір послуг в порівнянні з IPTV, а можливості деяких послуг цілком можна порівняти і за якістю і по зручності з послугами наданими на базі IPTV. Саме тому поширення технології передачі відео поверх мереж провайдерів (Over the Top) по праву вважається найбільш вдалою альтернативою розвитку ТБ послуг в інтернет просторі.

В першу чергу, в запуску і поширенні ОТТ послуг можуть бути зацікавлені контент-провайдери та керівники телеканалів. За рахунок того що ОТТ технології не прив'язані до конкретного провайдера, використання інтернет як майданчика для поширення контенту допоможе мовникам і контент-провайдерам розширити свою аудиторію, і охопити нові території. А з розширенням території охоплення, і, відповідно, аудиторії, постачальники послуг мають можливість використовувати свої ресурси більш ефективно. З точки зору фінансових витрат, варто відзначити, що організація передачі медіа-контенту через мережу набагато менш затратна в порівнянні з кабельним, або супутниковим ТБ. Тому, з огляду на темпи розвитку і поширення інтернет, кабельним ТБ операторам, а згодом, і супутниковим, доведеться вирішити питання переходу до ОТТ послуг, тобто ставати агрегаторами контенту, або провайдерами доступу в інтернет.

Що стосується зацікавленості правовласників, необхідно підкреслити, що в ОТТ їх може зацікавити інноваційний принцип механізму захисту контенту. Саме захист є базою, що визначає розвиток даної сфери бізнесу. А з огляду на той факт, що в нашій країні ринок контенту, і галузь захисту прав власників контенту розвинені неймовірно слабо, ОТТ може стати тією послугою, яка може привчити людей платити за якісний контент.

Згідно з найбільш поширеною бізнес моделлю надання ОТТ послуг, необхідний посередник-оператор. Його роль зводиться до пропозиції і підтримки інтернет майданчиків, на якій контент агрегатор зможе розмістити наявний контент, будь то доступ до ТВ каналам, або окремі передачі. Таким чином, оператор-агрегатор може перенести частину завдань з підтримки якості доступу на плечі кваліфікованого персоналу посередника, заощадивши, таким чином, чимало часу і ресурсів на запуск онлайн ТБ послуг. Подібна схема є досить виграшною, що пояснюється мінімальними витратами при використанні наявних технічних можливостей, оператор може вийти на ринок послуг Інтернет ТБ, і позиціонувати себе як надійного постачальника послуг ОТТ, завоювавши позитивну репутацію як серед мовників, так і серед цільової аудиторії. А оскільки користувачем може стати будь-яка людина, підключена до інтернету (незалежно від провайдера), то ОТТ оператори не обмежені технічними рамками в питаннях залучення та розширення аудиторії.

Використання інтернету, як основного майданчика поширення послуг, надає ще ряд переваг для національних і етнічних мовників. Так, за допомогою ОТТ технологій будь-який емігрант або турист зможе отримати доступ до телеканалів на рідній мові, якщо тільки людина має доступ до Інтернет, і абонентський пристрій, будь то приставка, або мобільний медіа-плеєр. Ще одна особливість ОТТ, це те, що оператори зможуть спробувати повернути до лав споживачів ТВ послуг молодіжну аудиторію, яка, останнім часом, більше цікавиться піратським контентом.

Згідно з прогнозами на найближче майбутнє, традиційні кабельні та супутникові оператори як і раніше будуть займати лідируючі позиції. Це пов'язано, скоріше, з недосвідченістю мовників нового формату, і відсутністю налагоджених схем запуску мовлення в інтернет. Надалі, передбачається, що нинішня схема себе зживе, і провайдери ТБ послуг будуть не потрібні, так як виробники контенту вийдуть на шлях прямих поставок контенту і послуг споживачам через інтернет. Подібна схема відносин між виробниками і споживачами контенту можлива за допомогою приставки, які адаптують інтернет відеопотік для перегляду на екрані телевізора. Вдалим прикладом такої приставки є медіаплеєр AuraHD. Це обладнання дозволяє не тільки дивитися потокове ТБ, але і користуватися сервісами ОТТ, з безкоштовною можливістю VoD.

OTT vs IPTV

Переваги онлайн ТБ, будь то IPTV або OTT перед традиційним мовленням - очевидні: можливість вибирати що, коли, і в якій якості дивитися. Що ж стосується вибору між цими двома технологіями, то вибір не настільки очевидний. Основною перевагою IPTV перед OTT є налагоджена система контролю якості. На відміну від алгоритму зниження бітрейта, характерного для передачі медіаконтенту в ОТТ, використання інтелектуальної системи визначення пріоритету доставки для трансляції IPTV більш прийнятно для вимогливого клієнта. Однак, з огляду на високу вартість обладнання для IPTV трансляцій, більшість провайдерів розглядають впровадження цієї послуги швидше як іміджеве рішення, тому спектр і якість послуг можуть розвиватися лише паралельно з матеріально-технічною базою провайдера.

ОТТ менш вимоглива до обладнання і ПЗ, тому її розвиток обмежується, здебільшого, швидкістю доступу абонента до мережі. Глядацька аудиторія не обмежена одним провайдером, на відміну від IPTV, і для перегляду не потрібна установка додаткового ПЗ, з унікальними настройками, оскільки для перегляду потрібен тільки веб браузер. Адаптивний алгоритм передачі контенту дозволяє використовувати канал доступу менш 4Мбс (при стисканні відеоконтенту за допомогою H.264 кодека мінімальна швидкість - 2 Мбс). При менших швидкостях можливо використовувати завантаження з подальшим переглядом. Подібна гнучкість алгоритмів доставки трафіку істотно виділяє OTT перед IPTV.

Що стосується переваг цих двох технологій, то можна сміливо заявити, що ОТТ є безсумнівним лідером, судячи по зручності та доступності для кінцевого споживача. Як уже згадувалося, ОТТ не прив'язаний ні до одного з конкретних операторів, і доступний в будь-якій точці світу, де є доступ в інтернет. Висока якість контенту, плюс можливість перегляду на мобільних пристроях, адаптивний бітрейт (технологія, яка підлаштовується під конкретну швидкість інтернет каналу), і широкий спектр інтерактивних сервісів - все це вигідно відрізняє ОТТ від IPTV. Мовлення може здійснюватися не тільки оператором, що має доступ до акаунтів абонентів, але і будь-яким власником медіа-контенту. Для того щоб отримати можливість продати контент глядачеві, правовласник повинен подбати про інтеграцію системи доступу до контенту в абонентський пристрій. В Україні найбільш просунутою альтернативою таких пристроїв є медіаплеєр Aura HD. Основними перевагами цього пристрою є підтримка всіх основних медіаформатів і кодеків, і більш того, пристрій супроводжується довічної технічною підтримкою: оновлення ПЗ, розширення функціоналу, і переліку підтримуваних сервісів.

Що стосується недоліків технології ОТТ, то тут слід відзначити той факт, що контент доставляється по некерованій мережі. Це означає, що власник контенту не може контролювати ширину каналу абонента. Отже, відео може пригальмовувати в моменти буферизації, і мати низьку якість. Однак, і ця проблема може бути вирішена. Оскільки основне завдання оператора надати користувачеві безперервний медіапотік, без затримок і пригальмовувань, бітрейт потоку повинен адаптуватися під швидкість інтернет з'єднання. Таким чином, абонент отримує безперервну трансляцію, якість якої змінюється в кожен окремий момент коли швидкість з'єднання зростає або падає. Подібний принцип дозволяє уникнути буферизації, і пов'язаних з нею затримок зображення, забезпечивши оптимальну якість зображення. І все ж, варто відзначити, що якість зображення може погіршуватися, хоча і ненадовго, і незначно. І, навіть, незважаючи на зазначений недолік, ОТТ технологія може вважатися кращим способом доставки медіа послуг користувачеві, і підвищити лояльність абонентів, особливо тих, хто не може дозволити собі високошвидкісне підключення до інтернет, або використовує застарілу техніку.

Загальний недолік обох технологій пов'язаний з незручністю перегляду трансляцій. Мобільність і інтерактивність роблять IPTV і OTT ідеальними для перегляду на екрані комп'ютера, планшета або смартфона, однак для повноцінного перегляду на екрані ТБ, користувачу необхідно буде купити IPTV приставку, або set-top-box.

Перспективи

Основною проблемою в наданні послуг ОТТ вважається реалізація підписки користувачів, і, судячи з останніх тенденцій розвитку цього сегмента ринку ТВ, це призведе до того, що, швидше за все, основним шляхом монетизації ОТТ стане рекламна модель. А з урахуванням темпів зростання поширення ОТТ технології, вона стає все більш привабливою в очах рекламодавців, і, ОТТ реклама може, в найближчому майбутньому, вийти на ті ж обсяги показів що і телевізійна. Плюс до всього, це відкриє додаткові можливості для абонентів: при рекламній моделі підписки, у користувачів залишиться доступ до широкого спектру високоякісного контенту, що тільки зіграє на руку операторам і провайдерам.

Велику крапку в суперечці IPTV vs OTT поставить якісний абонентський пристрій. Маючи у себе вдома вищезгаданий інтернет медіаплеєр AuraHD, або аналог, людина навряд чи зробить вибір на користь IPTV, якщо він вже має доступ до безкоштовного контенту. І, згідно з премудростям маркетингу, первинну довіру між клієнтом і постачальником послуг набагато важливіше отримання прибутку, який, при достатньому рівні довіри, залишається тільки питанням часу.

Якщо говорити мовою метафор, IPTV можна порівняти з недобросовісним таксистом, який довго возить клієнта по колу, а потім бере в трідорога за пройдений шлях. ОТТ, в свою чергу, це путівник, який пояснює що потрібну адресу всього лише в двох кроках. З цієї точки зору, ОТТ це неймовірно перспективний і зручний шлях розвитку і монетизації послуг надання якісного медіаконтенту. Причому, зручний він як для провайдерів, так і для користувачів. До переваг цієї технології можна так само віднести можливість вести мовлення на безліч видів пристроїв, будь то ресивер цифрового ТБ (STB), iPad, або смартфон, безпосередньо до користувача, минаючи посередників. Широкий список пристроїв пояснюється простотою інтеграції і управління. Більш того, контент може бути надійно захищений від копіювання, а ефективність технології можуть забезпечити економічне обслуговування мережевих та інших ресурсів. Користувачі, крім великої різноманітності приймаючих пристроїв, оцінять так само високий ступінь інтерактивності, і зручний інтерфейс, який допоможе не заплутатися в списках телеканалів, і відеоархівів. У загальному і цілому, можна сміливо стверджувати, що ОТТ вважається основним напрямком розвитку медіа послуг, який диктує нові правила ринку, ведення бізнесу, і розвитку смаків, очікувань і переваг у користувачів.

Згідно з дослідженнями маркетологів США, споживання послуг ОТТ безперервно зростає протягом останніх кількох років. Навіть, незважаючи на те, що запуск докладних послуг не завжди вигідний для провайдерів, тенденція диктує свої правила, і їм доводиться підлаштовуватися під нові правила і віяння. Єдині сервіси, які об'єднали в собі зручність і інтерактивність ОТТ, поступово захоплюють ринок медіапослуг. Серед них Amazon.com, Apple, BlockBuster, Comsat, Disney, BBC (I-Player), Google/Youtube, Hulu, Miicrosoft, Netflix, Sony (OTT Service), TiVo, Yahoo, тощо. На території України це oll.tv, MEGOGO.NET, Divan.tv, і інші.

 Divan.tv 

Вперше, український глядач почув про цю компанію влітку 2011. По праву, вважає, і позиціонує себе як перший український ОТТ оператор, і ця компанія вже отримала ярлики від журналістів, як українська альтернатива AppleTV або GoogleTV. Проте, представники компанії стверджують, що divan.tv це унікальна розробка виключно українських фахівців, і комерційний запуск відбувся в травні 2012. Сервіс інтегрований в медіаплеєр AuraHD, і аналогічний DuneHD, що і дозволило здійснити комерційний старт проекту.

На даний момент глядачам доступні більше 100 телеканалів як у вільному, так і в платному пакетах. Всього існує шість платних пакетів, що включають в себе VoD. Про це варто згадати окремо, оскільки divan.tv першим на території України надав глядачам послугу «відео за запитом» (Video on Demand) за підписаною схемою. Ця послуга надається в пакеті за 30 грн на місяць, і забезпечує доступ до об'ємного відеоархіву з контентом високої якості. Додатково, для зручності і комфорту абонентів, стартував унікальний, в своєму роді, сервіс - телекоммерція. Користувачі отримали можливість вибирати і купувати книги, іграшки, та інші товари, оплачуючи їх через інтерфейс divan.tv, або поповнювати рахунок мобільного телефону, оплачувати Інтернет, і навіть комунальні послуги. Компанія співпрацює з 250 організаціями, послуги яких можна оплатити, не відходячи від екрану телевізора, і використовуючи різні платіжні системи. Що стосується медіаконтенту, то крім телеканалів і фільмів, абонентам доступні музика, радіо, караоке, ігри, освітній контент і ряд інших медіапослуг і сервісів.

На даному етапі своєї діяльності, divan.tv розвиває співпрацю з інтернет провайдерами, що дозволить операторам підвищити рівень лояльності клієнтів. Більш того, провайдери мають можливість підвищити свою конкурентоспроможність, розширюючи спектр послуг, що надаються за допомогою можливостей і послуг компанії divan.tv

 

Oll.tv від компанії «Діджитал Скрінз» сервіс з відеоконтентом високої якості, включаючи ліцензійні фільми, серіали і ТВ. Користувачі можуть знайти більше 8 тис годин відео, і архів продовжує поповнюватися. Даний сервіс доступний всім інтернет користувачам на території України, власникам SMART телевізорів виробництва Samsung, і планшетів iPad, а так само на екранах ТБ при наявності медіаплеєра AuraHD.

Велика частина контенту oll.tv доступна в безкоштовних пакетах. Глядачі можуть платити за доступ до окремих фільмів, який можна дивитися без реклами. Родзинкою сервісу є трансляція популярних спортивних і музичних подій. Особливо попитом користується відеосервіс трансляції футбольних матчів. Так, наприклад, чемпіонат UEFA Euro 2012 транслювався в HD якості. Основні матчі української прем'єр ліги так само доступні для перегляду. Окрім футболу глядачі могли стежити за конкурсом «Нова Хвиля». У найближчому майбутньому, компанія планує розширити список трансляцій, включивши в пакет послуг матчі Ліги Чемпіонів, Ліги Європи, а так само національних ліг Іспанії, Італії та Великобританії

MEGOGO.NET має в своєму розпорядженні більше 20 тис годин медіаконтенту, і розмір аудиторії становить близько 9,5 мільйона глядачів. Основний напрямок розвитку бізнес моделі, компанія бачить в наданні платних підписок і плати за перегляд відеоконтенту. Однак, плата залишиться мінімальною, і не менше 90% доступного відео залишатиметься безкоштовним.

Оскільки компанія не планує збільшувати відсоток платного контенту, основна модель залишається рекламною. Глядачеві пропонується переглянути короткий рекламний ролик перед початком основного перегляду.

Розширення аудиторії здійснюється за рахунок того, що відеоконтент, наданий MEGOGO.NET можна розміщувати на будь-яких сайтах, за допомогою вбудованого плеєра. За рахунок такого розміщення відео на популярних сайтах компанія планує залучати все ширшу аудиторію. Крім перегляду у вікні браузера, відео може бути доступно і на екранах мобільних пристроях iPad, iPhone, і смартфонах з Android. А для того щоб насолоджуватися якісним відео на екрані ТБ, необхідно буде купити Aura HD розширювач.

Абонентське обладнання

Основний недолік онлайн трансляцій - це відсутність простоти перегляду на екрані ТБ. Інтерактивність вилучила з IPTV і OTT елемент простоти і легкості доступу, який цінується любителями телебачення. Для того щоб повернути цей елемент, абоненту необхідно буде купити STB (set-top-box), або, як його ще називають, медіаплеєр. Однією з найбільш вдалих моделей вважається Aura HD. Цей STB розроблений з метою забезпечити максимальний комфорт для користувача, оскільки крім функцій медіаплеєра і ресивера IPTV і OTT трансляцій, в Aura HD інтегровані сервіси багатьох операторів відеоконтенту. Якщо перегляд OTT трансляцій не планується, замість Aura HD можна купити STB MAG-250. Цей медіаплеєр так само розроблений з урахуванням простоти і легкості, але, на відміну від Aura HD в ньому відсутня інтеграція клієнтів ОТТ провайдерів. Обидва медіаплеєра мають ряд переваг, таких як:

  • Підтримка всіх медіаформатів (включаючи відео, аудіо, фото, і субтитри)
  • Прості в налаштуванні і використанні, плюс до всього Aura HD може комплектуватися програмованим пультом ДУ, що дозволяє керувати кількома одиницями техніки.
  • Доступні регулярні оновлення ПЗ
  • Можливість роботи з різними файловими системами

Схожі статті

21
02
17
Докладний огляд рефлектометра Grandway FHO3000 D26 від лабораторії «Технології Мереж»

Дана стаття містить детальний опис Рефлектометра GRANDWAY FHO3000 D26

16
11
16
Схема розведення витої пари

На даний момент існує два типи розводки витої пари: T568A і T568B, вони однакові, якщо не використовується друга і третя пари. Різниця між ними в тому, що зелена і помаранчева пари в них знаходяться на місці один одного. Схеми розроблені таким чином, щоб звести до мінімуму взаємні наведення в парах...

04
04
16
Оптичні бокси. Особливості, характеристики, застосування

Невід'ємною складовою серед компонентів волоконно-оптичної мережі є оптичні бокси. У даній темі розглянемо характеристики, особливості та недоліки декількох моделей.