Support GCOM – унікальне рішення на ринку телекомунікаційного обладнання
Одними з головних принципів роботи GCOM є виключно офіційні поставки, перевірений якісний продукт та відмінний сервіс. Компанія зацікавлена надати необхідну допомогу й підтримку нашому партнеру на будь-якому етапі співпраці. Саме тому, при виведенні нового для українського ринку бренду, ми подбали про створення сервісу Технічної підтримки - Support GCOM на базі власних фахівців та офіційних представників компанії GCOM Technology.
Ми дуже ретельно вивчили ринок України та можливості наших конкурентів, і можемо з упевненістю сказати, що подібним сервісом не може похвалитися жоден постачальник телекомунікаційного обладнання, в тому числі і всесвітньо відомих брендів.
Так що ж таке Support GCOM? Давайте по порядку.
Особистий кабінет клієнта в Системі Технічної Підтримки Help Desk
%20(1).png)
Support GCOM – це
- Консалтинг та оперативна технічна підтримка
- Навчальні програми для адміністраторів мережі по роботі з обладнанням GCOM
- Робота з заявками будь-якої складності
- 3-хрівнева система обробки заявок
- Контроль виконання заявки – дозволяє здійснювати управління й відстежування заявки, онлайн взаємодія з фахівцями, узгодження термінів та ін.
- Обмін і надання технічної документації (конфігурації, мануали і т.п.)
- Підмінний фонд – надання аналогічної моделі обладнання для користування на період проведення ремонту або діагностики причин поломок (перелік моделей вказано в каталозі товарів)
- Зручні засоби зв’язку (Skype, Viber, Telegram та ін.)
За період роботи технічної підтримки Support GCOM в Україні не було жодного звернення або повернення через поломки, що підтверджує надійність та відмінну якість продукції GCOM.
Асортимент продуктової лінійки GCOM включає в себе обладнання для комплексного побудови Ethernet та EPON/GPON мереж, серед яких:
- комутаційне обладнання для всіх рівнів: SoHo и PoE, рівнів доступу (L2), агрегації та ядра (L2 +, L3);
- термінали оптичної лінії, представлені рішеннями для EPON та GPON технологій, шассійні рішення;
- абонентські термінали (ONU EPON/ GPON) з різними комбінаціями інтерфейсів, таких як LAN, WIFI, POTS, CATV і т.п.
КОНТАКТИ Support GCOM:
Телефони: +38 (044) 221-01-80, +38 (063) 361-35-33 (Viber/Telegram)
E-mail: [email protected]
Skype: live:support.gcom
Вхід до Особистого кабінету для зареєстрованих клієнтів в системі Help Desk доступний за посиланням: support.gcom.com.ua
Також звертаємо Вашу увагу на те, що прийом дзвінків та запитів від клієнтів відбувається в робочі дні, з понеділка по п’ятницю, з 09:00 до 18:00. Якщо Ваш запит було направлено в вихідний день, інженери Технічної Підтримки обов’язково візьмуть вашу заявку у роботу в робочий час.
GCOM — комплексне рішення для побудови телекомунікаційних мереж!
Слідкуйте за новинами на сайті та підписуйтесь на наші сторінки в соціальних мережах: Фейсбук, Інстаграм, LinkedIn, Телеграм-канал